Ezzel az aljas trükkel fosztják ki a magyar nyugdíjasokat

2015. szeptember 06. 11:00 - Napi Csárt

Bár a szabályok szigorodnak, évről évre egyre több panasz érkezik a fogyasztóvédelemhez: 2011 és 2014 között összesen 2 152 bejelentési tettek termékbemutatókkal kapcsolatban.

A leggyakoribb megtévesztések

  • Valótlan állítás, amely szerint a bemutatott termék alkalmas betegségek, illetve az emberi szervezet működési zavarainak, rendellenességeinek gyógyítására.
  • Az előadást tartó személy azt a hamis benyomást keltette, hogy a fogyasztó már megnyert egy nyereményt, miközben nem volt ilyen nyeremény, illetve a nyeremény meghatározott pénzösszeg megfizetéséhez volt kötött.
  • Megtévesztő módon arról tájékoztatták a résztvevőket, miszerint a bemutatott áru csak nagyon korlátozott ideig áll rendelkezésre.
  • A termékért annak ellenére fizetnie kellett a fogyasztónak, hogy azt korábban ingyenesen, térítésmentesen hirdetették. Mindkét alkalommal több, "ingyenes" ajándékot kínáltak a fogyasztóknak, amelyekhez azonban csak az utolsó, "ajándékként" átadott termék előállítási költségének (közel 150 000 forint) kifizetése esetén juthattak hozzá.
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://napicsart.blog.hu/api/trackback/id/tr607760894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása