Tarolnak a saját márkás termékek a boltokban

2015. szeptember 29. 16:22 - Napi Csárt

Kereskedelmi márkás élelmiszert, háztartási vegyi árut és kozmetikumot a magyar fogyasztók az idei első félévben mintegy 240 milliárd forintért vásároltak, ez több, mint a tavalyi év hasonló időszakában.
boltvasarlotojas.jpg
A Nielsen kutatócég friss Kiskereskedelmi Indexe szerint az év felében 210 milliárd forintért vásároltunk saját márkás élelmiszert, ez azt jelenti, hogy a kosarainkban minden harmadik élelmiszer saját márkás volt.

Háztartási vegyi áru és kozmetikum kereskedelmi (saját) márkáinál január-június között 30 milliárd forint bolti bevételt regisztráltak. Tehát minden ötödik mosogatószer, öblítő, papírzsebkendő saját márkás volt.

Szólj hozzá!

Tényleg ennyire rosszul beszéljük az angolt?

2015. szeptember 28. 12:04 - Napi Csárt

Az angol nyelv ismerete mára a legtöbb munkahelyen elengedhetetlen, szinte már egy takarítói álláshoz is középfokú nyelvvizsgát kérnek a munkáltatók. Ennek ellenére a ténylegesen angolul tudók elég kevesen vannak, mindössze a magyarok egyötöde beszéli folyékonyan a nyelvet. 

Ez egyébként a vizsgált Európai Uniós országok között a legalacsonyabbnak számít, még a külföldi nyelveket legendásan elutasító franciák is (arányosan) közel kétszer annyian beszélnek angolul, mint a magyarok. inglis.jpg

11 komment
süti beállítások módosítása