Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Meddig várnak a párok az első hancúrozással?

2017. május 18. 10:10 - Napi Csárt

Egy friss amerikai kutatásban arra a kérdésre keresték a választ a kutatók, vajon a párok meddig várnak az első együttléttel. A szakemberek szerint fontos megjegyezni, hogy emberfüggő az, meddig érdemes várni az első hancúrozással. A megkérdezettek többsége szerint azonban legalább egy hetet, maximum egy hónapot érdemes várni.

 

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://napicsart.blog.hu/api/trackback/id/tr5612513189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.05.18. 12:13:11

Vallomásos jelleggel: A leghosszabb idő, amit vártam, az kb. 4 hónap volt, fiatal voltam, elhittem, hogy ezt így illik, persze csak a közösüléssel voltam hajlandó várni, a Nagy Októberit már korábban a csaj kezébe adtam. A csaj szűz volt, ezért belementem, hogy előbb "járunk", de azért kiverettem vele a farkam rendszeresen meg belenyaltam a kelyhecskéjébe. A szex utána jó volt, de nem érte meg várni, ha 1 hét után dugunk, ugyanolyan jó lett volna.

Másik szűz csajjal kb. 10 nap után dugtunk. Az szuper volt. Ennyi várakozást megért, 1-3 hét egy szűznek elég kell, hogy legyen, hogy felkészüljön, feloldódjon. Az élet rövid.

Nemszűz nőknél meg nem vagyok hajlandó várni egy percet se. Teljesen elmebeteg dolog egy széttaposott muffra várni, ha egyikünk se szűz és mindketten akarjuk a szexet.

Jakab.gipsz 2017.05.18. 16:40:00

@karandash: @szexeljvelem: Bio-robotok gondolkodásraval ez az eszme futtatás, akik csak szexelnek.

odamondó 2017.05.18. 17:03:32

Szerintem 3-4 találkozó után. Most az a kérdés ez mennyi idő után jön össze.

Én a 32%-on vagyok meglepődve. 2+ meg 6+ hónap??? Noooormális? Mire várjon az ember annyit ha egyik sem szűz...

Jottó 2017.05.18. 18:15:29

egyik exemmel 3 és fél hónapot vártunk, másikkal első randinapon, első csók után meg is történt a dolog.. mindkettővel kb 5 évig voltunk utána együtt.. baromi sok okosságot le lehet vonni az ilyen felmérésekből (nem)

Igazsagoszto buldog seriff 2017.05.18. 22:57:49

Ez igy tenyleg nem sokat mond. Minimum arnyalni kene azzal, hogy a kulonbozo kapcsolatok milyen minoseguek voltak, mennyi ideig mukodtek.

Punxsutawney Mormota 2017.05.18. 23:05:08

@karandash: Ha szeretsz - megteszed. Ha szeretsz - vársz? :D Ismerős...

Punxsutawney Mormota 2017.05.18. 23:10:22

Kb. 2,5 hónap. De ez még boldog 80-as években volt.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2017.05.19. 06:06:55

Bár alapvetően én is úgy gondolom, hogy ha adott két szexuálisan érett ember, akkor bármikor ágyba bújhatnak, akár az első randin is, én mégis szeret(t)em halogatni a dolgot egy kicsit. Leginkább azért a felfokozott, de kielégülést nem hozó bizsergő érzésért, ami ilyenkor eluralja az embert. A túl hamar történő beteljesülés elvesz ebből az élvezetből.

2017.05.19. 08:13:29

@Punxsutawney Mormota: hidd el, ma jobban húzódoznak a f@sz elől a lányok, mint a 80-as években. De lehet, hogy csak én hiszem azt, hogy régen minden jobb volt.

@Before: egyik szűz barátnőmmel 4 hónapot vártam. Amíg kézimunka se volt, addig olyan kangörcsöm volt, hogy fájt. Se előtte, se utána ilyet nem tapasztaltam, ha valaki ilyet mesélt volba, azt mondom, hogy ilyen nem létezik, ezt kitalálta. Azóta viszont tudom, hogy a megtartóztatás fáj! Csókolózás a kanapén, majd este tízkor menjek haza álló farokkal, mert akkor volt busz. Embertelen.
Szóval az a "felfokozott, de kielégülést nem hozó bizsergő érzés" számomra here, farok és alhasi görcsös fájdalmat jelentett. Amikor először kiverettem a lánnyal, akkorát lőttem, hogy a falon felettünk lógó a festményre ment a cucc.

@Jakab.gipsz: szűz lányra hajlandó vagyok várni több hetet is. Nemszűz nőre nem várok, legfeljebb csak ha épp menstruál. Ez van.

Köksal Baba 2017.05.19. 12:11:04

Olyan miért nincs, hogy több, mint fél évet vár?
A keresztyény értékrend smafu?!?

PonDrow 2017.05.19. 13:51:27

@karandash: ": hidd el, ma jobban húzódoznak a f@sz elől a lányok, mint a 80-as években. De lehet, hogy csak én hiszem azt, hogy régen minden jobb volt."

Hát lehet, hogy nem a f*sz elől, hanem előled húzódoznak már jobban, mint annak idején... :)

BTW: én se értem a várakozást, mint stratégiát, ha valaki érett szexuálisan, akarja is a dolgot, akkor mire várnának? Van hol, van kivel, van mit... akkor hajrá. :)

Sadist 2017.05.21. 18:53:46

@karandash: "hidd el, ma jobban húzódoznak a f@sz elől a lányok, mint a 80-as években. De lehet, hogy csak én hiszem azt, hogy régen minden jobb volt."

Ha 10/10-es fasszal futnak össze, akkor egyáltalán nem húzódoznak, hanem úgy csapnak le rá, mint gyöngytyúk a takonyra.
www.tinderseduction.com/male-model-tinder-case-study/
süti beállítások módosítása