Az NRC Marketingkutató Kft. még 2009-ben kérdezte meg a 18-49 éveseket, mit gondolnak, milyen az ideális magyar pálinka. A felmérésben 1000 főt kérdeztek meg, itt vannak az eredmények:
Ha nem látod a csártot, akkor kattints IDE!
Az NRC Marketingkutató Kft. még 2009-ben kérdezte meg a 18-49 éveseket, mit gondolnak, milyen az ideális magyar pálinka. A felmérésben 1000 főt kérdeztek meg, itt vannak az eredmények:
Ha nem látod a csártot, akkor kattints IDE!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal